Off we go! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Kylian Horst - WaarBenJij.nu Off we go! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Kylian Horst - WaarBenJij.nu

Off we go!

Door: Kylian Maura

Blijf op de hoogte en volg Kylian

27 Juli 2018 | Nederland, Amsterdam

De reis naar Zuid-Afrika



27 juli zal mijn droom eindelijk uitkomen om ‘(jonge) mensen in Afrika te helpen’. Daar zal ik voor drie weken deelnemen aan een projectreis met 12 Hollanders in Ritchie, Nothern Cape (provincie van Zuid-Afrika). Vervolgens staat er op de planning om drie weken bij Dashia, een lokale familie, te wonen. En uiteindelijk zal de tweede maanden afgesloten worden met een mooie reis van Port Elizabeth naar Kaapstad (Garden Route). 



De bedoeling van de projectreis is het ontwikkelen van de lokale gemeenschap in Ritchie. Daarbij zullen we verschillende dingen doen, denk daarbij aan eten uitdelen, een shack (golfplaten huisje) bouwen en in het township (sloppenwijk) werken. Vervolgens heb ik drie weken de tijd om bezig te gaan met de schoolopdracht, namelijk het ontwikkelen van een reis waarbij lokale inwoners profiteren. Daarna zal ik mijn tijd dus gaan afsluiten met een heerlijke ontspannende backpack vakantie. 



De backpack is ingepakt, de voorbereidingen zijn getroffen, inentingen zitten in mijn lijf en de vliegtickets zijn geboekt, off to….. SOUTH-AFRICA! Wat betreft de backpak: ze raden aan om tot maximaal 15% van je lichaamsgewicht mee te nemen, nou dat is enigszins mislukt!



Ik heb er enorm zin in en hoop dat jullie mij blijven volgen. Er zal elke week een blog online komen met foto’s!



Liefs Kylian

  • 29 Augustus 2018 - 21:05

    Maaike:

    Leuk Kylllie! Ik zie het nu pas! Ga je volgen banaf nu! Haha! Veel plezier wijfffie xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kylian

Actief sinds 08 Sept. 2014
Verslag gelezen: 161
Totaal aantal bezoekers 7460

Voorgaande reizen:

27 Juli 2018 - 24 September 2018

Zuid-Afrika

27 September 2014 - 25 Oktober 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: